Jaki rodzaj promocji wybrać dla naszej strony internetowej?

0 Comments

Promocja w sieci jest niezbędna kiedy prowadzimy sklep internetowy, lub też w jakikolwiek inny sposób zarabiamy w sieci.

Muszą być to reklamy dobrze nakierowane na naszego odbiorcę. Wiele firm korzysta z reklam płatnych Google Ads. W tym przypadku wybieramy określone słowa kluczowe, kiedy użytkownik wpisze je w wyszukiwarkę nasza strona pojawi się w sekcji linków reklamowych. Dzięki temu będziemy mogli od razu liczyć na wejścia na naszą stronę. Sam system reklamowy Google przypomina aukcję, z kilkoma drobnymi różnicami. Jako reklamodawca wybierasz wyszukiwane hasła, dla których ma być wyświetlana Twoja reklama, i ustalasz maksymalną stawkę, jaką chcesz zapłacić, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę. W tym miejscu pojawia się termin koszt za kliknięcie czyli CPC. Wysokość tej stawki w porównaniu do innych ofert na ten sam termin pomoże określić, jak wysoko na stronie Google umieszcza Twoją reklamę. Jaki rodzaj promocji wybrać dla naszej strony internetowej?

W większości tradycyjnych aukcji licytant, który zaoferował najwyższą cenę, wygrywa i wszyscy inni wracają do domu.

W Google Ads stawki są w większości tajne, a osoba oferująca najwyższą ofertę nie zawsze zajmuje pierwsze miejsce. Wybierając słowa kluczowe w odniesieniu do reklam warto sprawdzić popularność słów kluczowych , a także bardzo dokładnie wybrać słowa kluczowe naszej działalności. Słowa kluczowe będą elementami składowymi kampanii reklamowej. Wiele osób zdaje sobie sprawę że kampania reklamowa to ciągły test różnych słów kluczowych i ustawień parametrów płatnej reklamy. Dzięki temu można optymalnie wybrać ustawienia, jak również znacznie zoptymalizować wydatki na reklamę. Obecnie Reklama Google ADS, jest chętnie wybierana ponieważ dzięki niej od razu mozemy znaleźć się na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu pomijamy pewne elementy niezbędne w innych kampaniach reklamowych. W przypadku pozycjonowania wejście strony do TOP!0 wyników wyszukiwania może zająć sporo czasu. W przypadku najtrudniejszych słów kluczowych będzie to także trudne a więc kosztowne.