Konkurencja między firmami może być trudna, nawet online.
Potrzebujesz pomocy z każdego miejsca, gdy próbujesz wprowadzić na rynek. Czy kiedykolwiek myślałeś o wykorzystaniu filmów wideo na rynku? W tym artykule znajdziesz kilka kreatywnych technik korzystania z marketingu wideo w Twojej firmie.Filmy sprawiają, że Twoja witryna jest bardziej interaktywna, ale pamiętaj, że nie są one idealnym rozwiązaniem dla Twojej kampanii optymalizacji wyszukiwarek. Możesz zoptymalizować swoje filmy, wybierając opisowe tytuły wypełnione słowami kluczowymi i dodając transkrypcję lub podsumowanie treści filmu, który chcesz polecić.Jeśli jesteś zbyt nieśmiały, aby pokazać swoją twarz na ekranie, spróbuj użyć czegoś takiego jak Historie o wyszukiwaniu Google, aby Ci pomóc. Jest to dobry sposób na pokazanie użytkownikom wszystkich istotnych informacji, których potrzebujesz, bez martwienia się o to, że musisz pokazać wszystkim swoją twarz.Filmy można łatwo wykorzystać do objaśnienia produktów lub usług potencjalnym klientom. Zobaczenie, jak działa produkt, pomoże Twoim klientom zrozumieć, jak korzystać z Twojego produktu i dlaczego kupowanie u Ciebie jest lepsze niż u innych sprzedawców. Tak więc nauka tworzenia filmów wyjaśniających, co sprzedajesz, z łatwością pomoże zbudować bazę klientów.Większość ludzi nie obejrzy zbyt długiego filmu. Jeśli robisz demonstrację produktu, możesz wykorzystać do około dwudziestu minut wideo, aby zademonstrować wszystkie dzwonki i gwizdki. Z drugiej strony, jeśli tylko rozmawiasz z widzem o informacjach, nie przekraczaj dziesięciu minut.Tworząc filmy w celach marketingowych, warto szczerze rozmawiać z odbiorcami. Jeśli ludzie wpadną na pomysł, że jedyną rzeczą, o której myślisz, jest osiągnięcie zysku, zwiększy to prawdopodobieństwo, że będą robić interesy gdzie indziej. Chociaż nie ma nic złego w chęci osiągnięcia zysku, zawsze najpierw musisz myśleć o swoich klientach.Jeśli oferujesz usługi swoim klientom, najlepszym sposobem, aby dać im wyobrażenie o tym, co robisz, jest stworzenie filmu, który dokumentuje różne kroki, które podejmujesz, aby wykonać tę usługę. Powinieneś poprosić znajomego, aby śledził Cię z kamerą następnym razem, gdy wykonasz tę usługę dla klienta.Pamiętaj, że samo nakręcenie filmu to tylko połowa sukcesu. Promocja to kolejny kluczowy czynnik, który należy wykorzystać. Jeśli potrafisz skutecznie reklamować swoje filmy, zauważysz znaczny wzrost liczby kliknięć.
Oczywiście Twoje treści muszą być odpowiednie, ale musisz je również sprzedawać, aby uzyskać najlepsze wyniki.Kiedy Twoi klienci pytają w kółko o to samo, nagraj film, aby im odpowiedzieć.
Dzięki temu będą mogli szybko rozwiązać swoje problemy bez konieczności wysyłania e-maili lub dzwonienia do Twojej firmy. Oszczędza to pieniądze na obsłudze klienta i buduje relacje zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.Przeglądaj Historie o wyszukiwaniu Google. To narzędzie pozwala pokazać odbiorcom różne rzeczy w Google, takie jak wyniki dla określonego zapytania, obrazy i mapy. Może to być dobry sposób na udokumentowanie Twojej obecności w Internecie, pokazanie odbiorcom polecanych postów na blogu lub utworzenie przewodnika, który pomoże klientom zamawiać Twoje produkty.Tworząc referencje wideo dla swoich produktów, pozwól swoim zadowolonym klientom mówić. Zamiast tworzyć 100-procentową scenariuszową dramatyzację, pozwól klientowi otwarcie i naturalnie mówić o swoim doświadczeniu. Wielu konsumentów woli polegać na osobistych świadectwach niż na puszkach słów sprzedawcy lub marketera.Istnieje wiele sposobów wykorzystania marketingu wideo do zwiększenia sprzedaży. Uzyskanie obecności i reputacji w Internecie to tylko kilka sposobów. Usiądź i opracuj silną strategię marketingu wideo. Pozytywne efekty zobaczysz w krótkim czasie!