Pomysły na e-mail marketing, które przynoszą rezultaty, które kochasz

Fusion Marek Ciepiela  > Biznes >  Pomysły na e-mail marketing, które przynoszą rezultaty, które kochasz
0 Comments

Istnieje wiele technik marketingowych, które firmy mogą wykorzystać, aby dotrzeć do swojej bazy klientów lub pozyskać nowych potencjalnych klientów do swojej bazy.

Marketing w mediach społecznościowych, marketing afiliacyjny i marketing internetowy to tylko niektóre z nich. Ciekawą techniką marketingową, na którą warto zwrócić uwagę, jest e-mail marketing, o którym więcej dowiesz się w tym artykule.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Postaraj się, aby Twój e-mail był jak najbardziej osobisty. Konsumenci czują, że mogą odnosić się do firmy, która traktuje ich w sposób osobisty, co sprawia, że ​​są bardziej skłonni do kupowania przedmiotów. Używaj imion i nazwisk swoich klientów w wysyłanych do nich e-mailach i dziękuj im w osobisty sposób. To da im wrażenie, że Twoja firma dba i może przejść długą drogę w kierunku zwiększenia sprzedaży.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi. Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Pomysły na e-mail marketing, które przynoszą rezultaty, które kochasz

Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail.

Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Kiedy konfigurujesz kampanię e-mail marketingową, ważne jest, aby wiedzieć, kim są Twoi docelowi odbiorcy. Właściwe badania dotyczące Twojej niszy rynkowej pomogą Ci określić grupę docelową, a następnie zbudować skuteczną kampanię e-mail marketingową. Dotarcie do właściwych klientów jest kluczem do Twojego sukcesu.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Z biegiem czasu coraz więcej Twoich subskrybentów będzie przeglądać Twoje e-maile na urządzeniu mobilnym, takim jak smartfon. Te urządzenia mobilne mają niższą rozdzielczość ekranu niż tradycyjne ekrany komputerowe i zapewniają znacznie mniejszy rozmiar ekranu. Dowiedz się, jak Twoje wiadomości wyglądają na tych urządzeniach i wprowadź niezbędne zmiany, aby były czytelne na małych ekranach telefonów.Jak wiesz, istnieje wiele różnych technik marketingowych, których firmy używają do interakcji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Wśród nich jest marketing w mediach społecznościowych, marketing internetowy i oczywiście marketing e-mailowy.Po zapoznaniu się z informacjami przedstawionymi w tym artykule powinieneś teraz dowiedzieć się więcej o e-mail marketingu i jak z niego korzystać.